Bestilling og levering – Nabelo Danmark
Skip til indhold

Bestilt før 23:00 = Afsendt i dag

Betal senere med

Gratis levering på ordrer over Kr 150

    00:00:00:00

    Gå ikke glip af det: Vores største udsalg nogensinde!

    Bestilling og levering

    Alle vigtige oplysninger om forsendelse på et overblik:



    Vi bestræber os på at sende dit produkt inden for 1-2 hverdage!

    - Du skal regne med 2-7 arbejdsdage til behandling og produktion af din ordre indtil afsendelse.

    - Sporingsnummer. Det tager ca. 1-3 dage at se status for sporingsnummeret på siden for sporing af forsendelsen.

    - Leveringstid: Det tager 6-12 hverdage at levere alle produkter fra det tidspunkt, hvor de afsendes. For yderligere oplysninger om forsendelse under COVID-19-pandemien

    Vi er heldige at have et stærkt partnerskab med vores partnere i Kina, som i høj grad har hjulpet os med at maksimere vores aktiviteter under COVID-19-pandemien (coronavirus). Siden februar 2020 har vi omhyggeligt overvåget den skiftende forsyningssituation rundt om i verden og brugt alle tilgængelige ressourcer til at foretage ændringer for at sikre, at ordrerne leveres så hurtigt som muligt.

    På trods af vores bedste indsats kan der desværre lejlighedsvis forekomme forsinkelser på grund af pandemier, som vi ikke har nogen indflydelse på:

    1.

    - Nogle områder kan være midlertidigt ramt af lockout eller serviceafbrydelser (af os eller vores leverandører), så forsendelser kan blive tilbageholdt af det relevante transportfirma i afsendelseslandet i en periode (i værste fald 2-5 arbejdsdage ud over den normale behandlingstid).

    - En tilbageholdelse kan betyde, at leveringen af kritiske materialer til fremstilling af dine produkter er suspenderet i et vist tidsrum (i værste fald 2-5 arbejdsdage ud over den normale behandlingstid).

    - Vi kan selv blive påvirket af fornyet indskrænkning af aktiviteterne i Kina på grund af lockout, personalereduktioner eller midlertidige totallukninger kan ikke udelukkes (en nøjagtig prognose er ikke mulig).

    2. Efter forsendelse af varer

    - Der kan forekomme midlertidige lockouts eller virksomhedslukninger i forskellige områder, så forsendelser, der allerede er afsendt, kan forblive hos det relevante leveringsselskab i en periode (i værste fald 2-5 arbejdsdage længere end den normale leveringstid).

    - På grund af den betydeligt øgede mængde af onlineordrer og det reducerede antal ansatte har told- og importstationer, som du skal betale importafgifter til, også mere travlt end normalt, så det kan tage længere tid at behandle din import (i værste fald 2-5 arbejdsdage ud over den normale forsendelsestid).

    - Lukningerne kan betyde, at personlig levering til din dør ikke længere er tilladt på grund af risikoen for forurening, og forsendelser vil i stigende grad blive efterladt på den lokale leveringsstation, indtil du henter dem, eller indtil levering igen er tilladt (nøjagtig forudsigelse er ikke mulig).

    - Der vil kun langsomt blive plads til fragt og luftruter til rådighed igen til det niveau, der var før pandemien (i værste fald 2-5 arbejdsdage længere end normale forsendelsestider).

    Vi vil fortsat opdatere denne side med de seneste oplysninger, vi har fra vores forsendelsespartnere om forsinkelser og områder, hvor nogle af de tjenester, vi bruger, ikke kan modtage forsendelser.

    Betaling
    Betalinger kan foretages via indkøbskurven på webstedet. Her kan du bruge forskellige betalingsmetoder. Alle betalingsmetoder er anført her.

    Korrekthed af adresseoplysninger
    Det er kundens ansvar at angive den korrekte leveringsadresse. Selv hvis ordren udarbejdes manuelt, bør kunden kontrollere nøjagtigheden af disse data. Hvis det viser sig, at adressen ikke er korrekt, er det kunden, der er ansvarlig for dette. Eventuelle yderligere forsendelsesomkostninger for afhentning eller tab af forsendelsen vil blive opkrævet hos kunden. Hvis der udarbejdes en betalingsreference for kunden, er det også kundens ansvar at kontrollere disse oplysninger omhyggeligt.

    Modtagelse af varer
    Vi er ikke ansvarlige for modtagelse af varer. Det er dit ansvar at være til stede eller sørge for at være til stede i tilfælde af levering. Hvis leveringsforsøgene er mislykkedes flere gange, og forsendelsen er blevet bragt til et servicested, er det dit ansvar at afhente forsendelsen rettidigt eller sørge for, at en autoriseret person henter den for dig. Det er dit ansvar at tjekke Track & Trace-koden regelmæssigt for at sikre, at du ikke er gået glip af en forsendelse. Hvis du ikke afhenter pakken til tiden, bliver den returneret til os. Der er naturligvis mulighed for at sende pakken igen, men det er køberens ansvar at betale forsendelsesomkostningerne.

    Tak for din tålmodighed og forståelse. Alt det bedste til dig!

    **Vi garanterer ikke leveringstider, det er skøn.

    Kundeservice

    Vores kundeserviceteam er tilgængeligt 24/7 for alle dine spørgsmål.

    Sikker checkout
    Klarna, ApplePay & Creditcard

    Garanti for kvalitet

    Vi foretager daglige markedsundersøgelser for at sikre den laveste pris.

    GRATIS FRAGT

    For ordrer på Kr 150 og derover